06.05-13.05.2015 przewodnicząca koła była w sanatorium w Ustroniach Morskich dla sprawdzenia warunków pobytu. Jest to sanatorium dla niewidomych, są codziennie zabiegi w pobliżu Aquapark, z którego w ramach odpłatności można korzystać. Trzy posiłki dziennie, rano o godzinie 7.00, Zbiórka nad morzem, gimnastyka zbiorowa i spacery z kijkami, myślę, że warto skorzystać.

17.05-23.05 pobyt nad Morzem Bałtyckim w miejscowości Rowy.
Rowy - mała, rybacka, spokojna wieś nadmorska, położona wśród sosnowych lasów i jednocześnie lubiane, nadbałtyckie letnisko. Idąc wzdłuż plaży na zachód po ok. 15 km dotrzemy do Ustki, a po ok 35 km na wschód do Łeby. Podczas pobytu zwiedziliśmy: Neoromański Kościół w Rowach, z daleka Latarnia Czołpino, Przystań rybacka, Plaża,

15.06.2015 Zebranie PZERII a w nim: sprawozdanie za rok 2014, bieżące sprawy, ustalanie wyjazdów w roku 2015 i plany na kolejny 2016 rok, dyskusja nad składkami związku.

24.06.2015 Organizacja Nocy Świętojańskiej w amfiteatrze nad Jeziorem Wielkim Cekcyńskim. Panie wolne, samotne, panienki uwiły wianki, w trakcie zabawy rzucały na jezioro ze śpiewem na ustach, który wianek przypłynął pierwszy dostał nagrodę. O godzinie 22:00 zakończyła się zabawa.

09.07.2015 udział w Pikniku Seniora nad Jeziorem Wielkim Cekcyńskim, którego organizatorem był Klub Seniora Cisowianie. Uczestniczyło 20 osób.

21.07.2015 wycieczka do  Sopotu nad morze Bałtyckie  org. Koło Bysław. Była to wycieczka jednodniowa. Dla zdrowia „po zdrowie”. Opalaliśmy się,
spacerowaliśmy po molo, zwiedziliśmy miasto, oddychaliśmy morskim powietrzem.
Pojechało 18 osób.

25.07.2015 udział w Powiatowym Pikniku Integracyjnym w Tucholi, pożegnanie długoletniego prezesa – Wiesława Szołtuna, który był najdłuższym prezesem w Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów Rejonowego w Tucholi. Podziękowania za jego pracę, życzyliśmy długich jeszcze lat życia w zdrowiu. Za wszystko dziękujemy.

1.08.2015 piknik integracyjny w Lubiewie. Przyjaźnimy się z Lubiewem, Bysławiem, Tucholą oraz z Klubami Seniora w Tucholi, Świekatowem i Bukowcem. Zapraszamy się, kiedy organizujemy, spotkania, pikniki, zabawy.

5.09.2015 Dożynki Gminne w Iwcu. Iwiec to sąsiednia wioska, oddalona 5 km na większe uroczystości gminne, jesteśmy zapraszani, z czego bardzo się cieszymy.

8.09.2015 wycieczka do Kazimierza Dolnego (13 osób). Organizatorem był Rejonowy Zarząd PZERiI Tuchola. Organizator powiadamia chętnych i wspólnie wyjeżdżamy, za co serdecznie dziękujemy. Bardzo dużo zwiedziliśmy.

15-18.09.2015 Wycieczka w Sudety (13 osób) Zwiedzaliśmy Czechy. Wielkie pola uprawne. W Wiśle kwaterowaliśmy. Zwiedzaliśmy skocznie Muzeum Małysza, Galeria u Niedźwiedzia, prawdziwe dzieła sztuki, Zamek Myśliwski, Zamek Prezydenta – Wisła, czarne lotnisko prezydenta, zwiedzanie skoczni Małysza, muzeum poświęcone Adamowi Małyszowi.

26.09.2015 Piknik na zakończenie lata w amfiteatrze nad Jeziorem Wielkim Cekcyńskim.

10.10.2015 udział w 20-lecie Koła w Lubiewie, pojechała delegacja z Cekcyna a w prezencie mieli tort i sto lat.

15.10.2015 Tuchola Dzień Seniora w TOK-u. Klub Seniora „Jesień” zaprasza Emerytów koło Nr 2 z Cekcyna na organizowane uroczystości w Klubie to miłe a emeryci chętnie korzystają z zaproszenia, poznanie nowych przyjaciół, towarzyskie rozmowy, nowi przyjaciele.

28.10.2015 Dzień Seniora w Świeciu "Wrzos".Z klubem Seniora ”Wrzos” też współpracujemy, chociaż trochę daleko, ale przy większych uroczystościach klubu spotykamy się ( np. 40-lecie, bale przebierańców, zabawy, dzień seniora)

8.11.2015 urodziny Zofii Urban delegacja PZERII delegacja Polskiego Związku Emerytów Rencistów i Inwalidów koło nr 2 w Cekcynie. Spotkaliśmy się przy kawie zorganizowanej przez jubilatkę, z zadowoleniem powspominaliśmy dawne spotkania. Pani Zofia jest najstarszą śpiewaczką w zespole, śpiewa solo, kiedyś śpiewała w chórze kościelnym.

10.12.2015 Basen w Chojnicach. Członkowie Związku Emerytów Koło nr 2 chętnie wyjeżdżą na basen do Chojnic. Pływają i korzystamy z jacuzzi, a przy muzyce z instruktorem ćwiczą aerobik zadowolone, zmęczone, ale z uśmiechem wracają do domów autokarem a wszystko dla zdrowia. Czują się świetnie, zapytały kiedy następny raz pojedziemy.

13.12.2015 Wyjazd do Opery Nova na "Halkę" Stanisława Moniuszki. Razem z nami wybrał się Zespół wokalny „Cisowianie”.

30.12.2015 udział przewodniczącej w podsumowaniu roku w ośrodku turystycznym Jarzębina w Cekcynie.