Urząd Gminy Cekcyn informuje, że w 2017 roku planuje złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych.
Z uwagi na określony termin złożenia przez gminę wniosku do WFOŚiGW w Toruniu, prosimy wszystkich chętnych, którzy w roku 2017 chcą wymienić pokrycia dachowe na swoich budynkach lub posiadają zdemontowany z rozbiórki azbest, o zgłoszenie się do Urzędu Gminy w Cekcynie, pokój nr 19 w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego 2017 r.celem dokonania niezbędnego zgłoszenia. Firmę zajmującą się demontażem, transportem i unieszkodliwieniem lub zabezpieczeniem odpadów zawierających azbest na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, wybiera Gmina.
Wysokość dofinansowania, to kwota nie więcej jak 1.000,00 zł do każdej 1 tony unieszkodliwionych lub zabezpieczonych odpadów zawierających azbest. Więcej informacji pod numerem telefonu 52 3347565.