Niniejsza oferta nie stanowi ogłoszenia o naborze w trybie konkursowym gdyż zgodnie z art.12 ust. 2  Ustawy o pracownikach samorządowych, zatrudnienie na zastępstwo w związku z usprawiedliwiona nieobecnością pracownika nie podlega procedurze naboru w drodze konkursu.

  1. Zakres zadań
  • Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostek oświatowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości  i rozporządzeniami Ministra Finansów.
  • Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie, co do zgodności z wydatkami budżetowymi.
  • Ewidencja i księgowanie wyciągów bankowych.
  • Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów jednostek oświatowych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz zużycia paliwa przez kierowców samochodów.
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników GZO.
  • Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego.
  • Prowadzenie spraw związanych z kontrolą spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16-18 lat oraz obowiązku szkolnego.
  • Prowadzenie bazy danych SIO w zakresie kontroli obowiązku nauki gminę oraz pomocy o charakterze socjalnym przez uczniów.
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania z zakresu udzielonych zamówień publicznych w GZO.
  1. Wymagania konieczne do podjęcia pracy
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • minimum roczna praktyka zawodowa,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera: Microsoft Office – Word i Excel, Internet wraz z obsługą poczty. 

III. Wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność, komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • obowiązkowość, staranność, odpowiedzialność,
  • doświadczenie pracy w jednostce budżetowej,
  • znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych.
  1. Informacja o warunkach pracy
  • wymiar etatu: pełen etat,
  • termin podjęcia pracy: 01.03.2024 r.,
  • praca w budynku,
  • budynek niedostępny do poruszania się wózkiem inwalidzkim,
  • stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze.
  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach wymagane jest jedynie w przypadku, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a obowiązek ich podania nie wynika z przepisów prawa.

Oświadczenie powinno brzmieć:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”

  1. Dokumenty wraz z danymi kontaktowymi należy składać osobiście lub przesyłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 16.02.2024 r. (liczy się data wpływu) na adres: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Umowa na zastępstwo w GZO”.

Uwaga:

Osoby, które będą spełniały wymagania niezbędne zostaną zaproszone na rozmowę. Oferty, które wpłyną do GZO niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty  osób, które nie zostaną zatrudnione będą wydane zainteresowanym w terminie do 7 dni od rozstrzygnięcia naboru. Dokumenty nieodebrane będą niszczone.

 

Informacja  dotycząca  przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej: RODO, przedstawiamy następujące informacje:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminy Zespół Oświatowy w Cekcynie z siedzibą w Cekcynie (89-511) przy ul. Szkolnej 2, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., numer telefonu: 052 33 47 560, zwany dalej: "Administratorem".

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,  z  którym  możecie się Państwo kontaktować w  sprawach ochrony  swoich  danych  osobowych pod  e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

  • przeprowadzenia procesu  rekrutacji na stanowisko, którego dotyczy oferta pracy,
  • wypełnienia obowiązku wynikającego z  przepisu prawa, w  tym  Kodeksu  pracy  oraz  ustawy
    o pracownikach samorządowych.

Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowym stanowią:

  • działania zmierzające do zawarcia umowy o pracę, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wypełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa, tj.: art. 22 ind. 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c oraz 9 ust. 2 lit. b RODO),
  • podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO).

Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty świadczące na rzecz administratora usługi, które są niezbędne do realizacji celu przetwarzania, np. firmy świadczące usługi serwisu, rozwoju i utrzymania systemów IT, kurierzy, operatorzy pocztowi, kancelarie prawne.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  • dokumenty aplikacyjne kandydata, który wygrał konkurs, zostają dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy ulegnie rozwiązaniu lub ustaniu,
  • dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane zainteresowanym w terminie do 7 dni od rozstrzygnięcia naboru; dokumenty nieodebrane będą niszczone.

Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych przepisami RODO, a co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne – także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować bezpośrednio z Administratorem lub wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej).

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 ind. 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.